אודות

אודות

אודות קבוצת קבלנים מומלצים ואתר שיפוצים

שלום וברוכה הבאה לאתר "קבלנים מומלצים"

מי אנחנו ?

אנו הקבוצה הגדולה והמובילה ביותר בתחום שיפוצים ובניה  בארץ הפועלת יומיום על מנת לשפר את שירותי והמחיר בכל תחומי השיפוץ והבנייה, ולספק מענה לכל צורך בתחום.

מהי מטרתנו?

כאשר מדובר בשירותי בנייה ושיפוצים, קיים צורך רב ומגוון לאנשי מקצוע מנוסים ואמינים בשלל תחומי הקבלנות. אנו בקבוצת "קבלנים מומלצים" שואפים לכך שלכל צורך קבלני יהיה מענה מהיר  ואיכותי בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, הן ברמת השירות, והן ברמת הביצוע.

 אצלנו באתר תוכלו למצוא אנשי מקצוע גם לבעיות דחופות ומיידיות כגון בעיות חשמל, אינסטלציה, איטום, ריצוף ועוד, אך גם תוכלו למצוא קבלנים מקצועניים לפרויקטים שיפוצים ובניה קטנים ועד גדולים משיפוץ הבית ועד בנייתו.  

חשוב לציין כי אנו עובדים אך ורק עם קבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, ואף ניתנת דרך האתר שלנו גישה מהירה בלחיצה אחת אל האתר הרשמי הממשלתי של אתר הבינוי והשיכון בכדי לוודא זאת.

שירותי הקבלנות שלנו ?

אנו מספקים את השירותים הבאים: אינסטלציה, חשמל, צביעה, איטום, ריצוף, בנייה, החלקת בטון, תוספת בנייה, שיפוצים כלליים, דקים ופרגולות, רישום קבלנים, מהנדסי בניין, ואדריכלות ועיצוב.

כיצד אנו פועלים?

ראשית, התשובה היא קודם כל למענכם! לנו חשוב שתהיו מרוצים מהשירות, מהאיכות, וכמובן מאנשי המקצוע שלנו.

האתר שלנו מעוצב במיוחד שלכל הלקוחות שלנו יהיה פשוט וקל למצוא את שירותי הקבלנות אותם אתם מחפשים.

יש באפשרותכם לבקש בקשות לסיוע וייעוץ עם הקבלנים המומלצים שלנו בתחום שתבחרו, והקבלנים שלנו יגיבו במהירות לבקשות שלכם. כמו כן ניתן לקבל ביקורות על קבלנים מלקוחות חוזרים, לפרסם שאלות בנוגע לשיפוץ, ולבקש הצעות מחיר.

מה חשוב לנו ?

לנו חשוב מה שחשוב לכם! אנו רוצים שתהיו מרוצים ושתעברו את תהליכי השיפוץ בקלות וביעילות, או לחילופין שתקבלו טיפול מהיר ויעיל במקרה של תקלת חשמל או אינסטלציה וכדומה. 

אנו מבינים שבשני המקרים, אם זה במקרה של תקלה דחופה, ואם זה במקרה של פרויקט שיפוץ, שמטרתו היא להתחדש, יש משמעות לתהליך עצמו כמו לתוצאה הסופית. זוהי הסיבה שחשוב לנו שאנשי המקצוע שלנו יספקו את השירותים האיכותיים ביותר, באופן מקצועי, נעים ובמחיר הוגן.

מחפשים קבלן מומלץ? אנו פה לשירותכם.

חושבים על שיפוצים? שנייה לפני שאתם בוחרים מטבחים, צבעים מתחילים בשיפוץ חדר אמבטיה –  תנו לנו לעזור בשיפוצים. אנחנו "קבלנים מומלצים" הקבוצה הגדולה בתחום השיפוצים, בית ללקוחות שרוצים או חושבים לשפץ ולחדש. אצלנו בקבלנים מומלצים הלקוחות מפרסמים ואנשי המקצוע מגיבים ותומכים. אנשי המקצוע הם קבלני שיפוצים, אדריכלים, מעצבי פנים, ומהנדסי בניין… כולם אנשי מקצוע מוסמכים הרשומים בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון.
אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושא שיפוצים שונים וקבלני השיפוצים ישמחו לענות להעניק טיפים בנושא החל ממטבחים וכלה בבחירת הצבעים.

אז איך אנחנו בקבלנים מומלצים יכולים  להפוך את השיפוצים שלכם לעוד יותר קלים? מלאו פרטים בטופס יצירת קשר אצלנו באתר "קבלנים מומלצים", ספרו לנו מתי חשבתם להתחיל בשיפוצים? מה תרצו לשפץ? איזה קבלן שיפוצים אתם מחפשים? חשבתם על המטבח או על אמבטיה? על שיפוץ חדר אמבטיה? מה התקציב שלכם ובאיזה אזור אתם גרים? אנו נדאג להעביר לכם תוך 48 שעות הצעות מחיר שונות משלושה קבלני שיפוצים מומלצים הרשומים בפנקס משרד הבינוי והשיכון.

מתי ולמה חשוב שהקבלן יהיה רשום בפנקס הקבלנים לפני תחילת השיפוץ? רשם הקבלנים מנהל את בפנקס הקבלנים הכולל את כל הקבלנים הרשומים ואת סיווגם המקצועי והכספי. החוק קובע כי עבודות הנדסה בנאיות (שיפוצים :)) בהיקף כספי מסוים או מסוג מסוים חייבות להתבצע רק בידי קבלן רשום. הרישום בפנקס הקבלנים הוא סוג של תעודת ביטוח עבורכם הלקוחות, לפעמים רישום זה מגן עליכם ועל קרוביכם. לא רק בהיבט הכספי אלא גם בהבטחה לעבודה בטיחותית, מקצועית ואיכותית.

בנוסף להיותו רשום בפנקס הקבלנים, חשוב גם שיהיה ביטוח על העבודה ועל הפועלים שלו.

בהצלחה בשיפוצים!

חשוב לדעת שקבלנים מומלצים בפריסה ארצית

לקבלת עדכונים ומבצעים וחץ כאן 

באתר קבלנים10 תוכל להנות ממגוון רחב של אנשי מקצוע

בכל תחומי הבנייה והשיפוצים.

אנו עובדים עם קבלנים מקצועיים ומנוסים הרשומים בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון

בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

אז אם הנכם מעוניינים למצוא קבלן מומחה,

פשוט לחצו כאן, השאירו לנו פרטים ואנו נשוב אליכם במהרה

עם כל המידע והפרטים להם אתם זקוקים

והצעות מחיר.

בכבוד רב הנהלת אתר קבלנים מומלצים 

צפון סניף "קבלנים מומלצים"

מרכז סניף "קבלנים מומלצים"

דרום סניף "קבלנים מומלצים"

לבדיקת רישיון קבלן תקין ובתוקף יש ללחוץ כאן על הקישור 

הגשת תלונה על קבלן

קבלנים מומלצים מאפשרים את השירות

זה מאפשר להגיש תלונה רשמית על קבלן רשום,

בנושאים הנדסיים טכניים או בנושאי הפרת חוזים.

לכול שאלה או בעיה אנחנו כאן בשרות הלקוחות  של אתר קבלנים מומלצים ממתינים באדיבות  לתת שרות 

About "Recommended Contractors" group:

Welcome to "Recommended Contractors." we are the largest group in the field of renovations, with reliable experts ready to assist those who want or thinking of renovating/renewing. In our group, inquiring customers can post their questions and requests for consulting, and our professionals will respond and support in no time.

Our qualified experts are renovation contractors, architects, interior designers, building engineers, and more. All are registered contractors' in the Ministry of Construction and Housing.

You are invited to contact us and ask questions about various renovations, from renewing your kitchen to choosing the tiles. Our contractors will be delighted to answer and provide tips.

Are you thinking of renovation? Let our experienced professionals advise you. Fill in your details in the contact form on the "Recommended Contractors" website; tell us when you think of starting renovations. What would you like to renovate, and what kind of Renovation Contractor do you need? What is your budget, and what area do you live in? And we will make sure to send you several prices offers from three registered and recommended contractors within 48 hours.

When and why is it crucial to work with a registered contractor?

The Ministry of Construction and Housing holds all the registered contractors' information, including their professional and financial classification. It puts their work under review, ensuring they operate by the Israeli standards of housing and construction.

The law requires that structural engineering works and renovations over a specific financial budget or a particular type must be carried out only by a registered contractor. The registration of contractors at the Ministry of Construction and Housing is a certificate for the contractors, work insurance to the workers, and guarantee for th
e customers, not only in the financial aspect but also in ensuring safe, professional, and quality work.

Good luck with the renovations!

בהצלחה בשיפוץ!

הקבלן שלך רשום? זה המקום ליבדוק

בדוק שהקבלן שלך רשום בפנקס הקבלנים. שרות של קבוצת קבלנים מומלצים


לפרטים נוספים

למה לבחור בקבלנים מומלצים שלנו?

הקבלנים שלנו נמדדים בקפידה וכו וכו, להסביר במשפט עינייני למה לבחור דווקא בקבלנים המומלצים באתר זה!


פרוייקטים גדולים של הקבלנים שלנו שנגמרו בהצלחה.

הנסיון מדבר בעד עצמו קבלנים מומלצים ואתר שיפוצים

בניה   |   עיצוב ואדריכלות   |   אינסטלציה   |   שיפוצים

אודות קבוצה קבלנים מומלצים

קבוצת "קבלנים מומלצים" –  הקבוצה הגדולה והרצינית בתחום השיפוצים. "קבוצת קבלנים מומלצים" זה בית ללקוחות שרוצים או חושבים לשפץ ולחדש משהו בחייהם. כאן רק לקוחות מפרסמים והקבלנים רק מגיבים לפרסומים שלכם, קבוצת לקוחות וקבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים, מהנדסי בניין, קבוצות שרות הגדול ברשת קבוצה זאת מקבצת את כל הלקוחות. בקבוצה זאת

אפשר להעלות שאלות בנוגע לשיפוץ אותו דבר גם קבלנים יכלו לענות על שאלות ואדריכלים קבלנים*.
לקוחות יכולים להזמין שהצעות מחיר מקבלנים של קבוצת "קבלנים מומלצים" קבוצת "קבלן מומלץ" קבלן רשום "אניסטלטור מומלץ" כמו כן אפשרי לקבל ביקורות על קבלנים מלקוחות חוזרים ועוד..
בהצלחה בשיפוץ!

קבוצת "קבלנים מומלצים" –  הקבוצה הגדולה והרצינית בתחום השיפוצים. "קבוצת קבלנים מומלצים" זה בית ללקוחות שרוצים או חושבים לשפץ ולחדש משהו בחייהם. כאן רק לקוחות מפרסמים והקבלנים רק מגיבים לפרסומים שלכם, קבוצת לקוחות וקבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים, מהנדסי בניין, קבוצות שרות הגדול ברשת קבוצה זאת מקבצת את כל הלקוחות. בקבוצה זאת אפשר להעלות שאלות בנוגע לשיפוץ אותו דבר גם קבלנים יכלו לענות על שאלות ואדריכלים קבלנים*.

קבלן שיפוצים רשום

לקוחות יכולים להזמין שהצעות מחיר מקבלנים של קבוצת "קבלנים מומלצים" קבוצת "קבלן מומלץ" קבלן רשום "אניסטלטור מומלץ" כמו כן אפשרי לקבל ביקורות על קבלנים מלקוחות חוזרים ועוד…

בהצלחה בשיפוץ!

קבלן שיפוצים רשום

שיתוף לחברים

מחפשים קבלן מומלץ לעבודה ?!

פנה אלינו

השארו פרטים לקבלת שרות מקבוצת קבלנים מומלצים ואתר שיפוצים

חדשות באתר sportify news

[ditty_news_ticker id="715"]
sidebar_write_us_icon

כתבו לנו

הנקראים ביותר:

תגיות קשורות:

קבל הצעת מחיר מקבלן מומלץ תוך 48 שעות,
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן