רישום קבלנים

רישום קבלנים המדריך המלא

אם אתם מעוניינים להשתלב בתחום הבנייה להתקדם, להיות חברת קבלן גדולה בצורה מקצועית ומסודרת, לפתוח הזדמנויות עבודה שתמיד חלמתם להשתלב בתחום הבניה כקבלנים, אם אתם לא יודעם כיצד להיות, מה לעשות ולמי לפנות, הכנו לכם את המדריך המלא לרישום קבלנים במדריך תבינו מהו רישיון קבלן? מה זה סיווג קבלני? אצל מי נרשמים ומה צריך לעשות וכו', רישום קבלנים ובדיקת זכאות עושים עם המומחים בקבוצת קבלנים 10 בליווי מקצועי עד לקבלת רישיון קבלן מוסמך רשום, בדיקת זכאות עם צוות מקצועי וליווי אישי.

רישום קבלנים

מטרתה לאפשר איסוף מידע על הענף כדי להקל על הרגולציה או הניהול של הענף, ההרשמה ברשם הקבלנים יכולות להיות כמה יתרונות, על מנת להגן על בריאות הציבור ובטיחותו, הדרישה של חברות להירשם היא להבטיח שלחברות העוסקות בפרויקטים בתחום הבנייה יש את היכולת המקצועית הדרושה, לספק פרויקטים בנויים באיכות ועמידות בהתאם לתקנים ולנהלים, הרישום הוא נועד לספק יעדים גם לחברות המבקשות לצמוח.

מהו קבלן רשום ומה המשמעות של רישום קבלנים?  

קבלן רשום הוא קבלן שנרשם במשרד הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, קבלן בעל ניסיון והוכחות שעבר את כל הבחינות וקיבל את התעודה כולל סיווג שנקבע לו בתעודה והוא הוכרז כקבלן רשום, בישראל עושים הכל בכדי לשפר את הרמה המקצועית של ענף השיפוצים ע"י רישום כל הקבלנים על סמך הניסיון שלהם ורמת דירוגם לבעלי מקצוע, רישום קבלנים אשר מתבצע במשרד הבינוי והשיכון הוא אמצעי המאפשר למדינה פיקוח על ענף השיפוצים, על הרמה המקצועית בצורה מסודרת שעבודות גדולות יתבצעו על ידי קבלן רשום שהוא בעל מקצוע מיומן ומקצועי, קבלן הרשום במשרד הקבלנים של משרד השיכון, רשאי לבצע מגוון רחב של עבודות בתחומים שונים בענף הבניה וזה מביא את הקבלן לעבוד בצורה אמינה מקצועית ואיכותית, קבלן הרשום במשרד קבלנים הוא עבר הרבה בחינות וראיונות לקבלת תעודת רישום לכן הוא ישמור עליה מכל משמר ויעבוד בצורה הכי מקצועית שיש.

מה היתרונות להיות רשום בפנקס הקבלנים?

בענף השיפוצים בישראל ישנם אלפי קבלנים חלקם רשומים כקבלנים רשומים וחלקם לא, חלקם עוסקים בעבודות קטנות ללא רישיון, קבלנים אלו יכולים מתפרנסים מעבודות קטנות בלבד הם עובדים ללא רישיון אבל קבלן שעובד ללא רישיון הוא נתקל בהמון בעיות שנובעות מכך שהם אינם קבלנים רשומים, כל אדם העוסק כקבלן על פי החוק ולא משנה באיזה תחום הוא עובד הוא מחויב בהוצאת רישיון מתאים, קבלן שאינו עובד עם רישיון הוא למעשה פועל באופן לא חוקי. קבלן שעובד לא חוקי לא יכול לבטח את הציוד שלו,  הרכוש, את העובדים שהוא מעסיק, הקבלן יהיה חשוף הוא והעובדים שלו וכו', קבלן מורשה יכול לעמוד בתנאי דרישות חברות הביטוח, לפגיעה פיזית, הקבלן לא יכול לבצע עבודות גדולות בהיקפים של סכומים גבוהים, קבלן מורשה ורשום יכול לגשת למכרזים גדולים ממשלתיים וציבוריים, קבלן מורשה יכול לבקש בקשה לקבלת היתרי בנייה, קבלן מורשה בעל סיווג מיוחד מקבל אישור להעסיק עובדים זרים, קבלן רישום קבלן הוא תהליך ארוך ששווה לכל קבלן לעבוד אותו בכדי לעבוד בצורה חוקית, למניעת בעיות להיפתח ולהתרחב לעבודות נוספות. קבלן הרשום במשרד הקבלנים של משרד השיכון, רשאי לבצע מגוון רחב של עבודות בתחומים שונים בענף הבניה הקבלן בשביל לשמור על השם שלו ועל הרישיון שעבד קשה על מנת להשיג אותה הוא יתחייב לעבוד בצורה אמינה מקצועית ואיכותית, קבלן הרשום במשרד קבלנים הוא עבר הרבה בחינות וראיונות לקבלת תעודת רישום לכן הוא ישמור עליה מכל משמר ויעבוד בצורה אמינה ומקצועית. רישום קבלני בניה בפנקס הקבלנים אצל רשם הקבלנים כבר הפך לסטנדרט המקובל. כיום, קבלן שאינו רשום מוגבל מאוד בהיקף העבודות ויכולות הבניה שלו. הרישום כקבלן רשום בפנקס הקבלנים, מעיד על הרמה המקצועית של הקבלן, על הניסיון הרב שלו בעבודה, בגלל שהרישום עצמו בפנקס הקבלנים הוא כרוך בהוכחות על ניסיון בעבודה של הקבלן, והיכולות שלו לבצע עבודות בסכומי הקיף גבוהים ובמקביל לבצע עבודות מקצועיות באיכות הגבוהה ביותר,  קבלני בניין ומפקחי עבודה וכלל האוכלוסיה אשר צריכים עבודות בניה הנדסיות, מעדיפים ויעדיפו לרוב לשכור את שירותיהם הטובים של קבלנים רשומים בפנקס הקבלנים,  הרישום אצל רשם הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, פותח בפני הקבלן הרשום, מגוון רחב של אפשרויות, עבודות מרובות בהיקפים גדולים יותר, והבירוקרטיה עבורו כגון ביטוחים, העסקת עובדים וגישה למכרזים היא פתוחה, ברגע שמזמינים עבודה מקבלן רשום זה מהווה הרגשה של ביטחון שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר, בצורה מקצועית וברמה הגבוהה ביותר.

לחצו כאן! להשארת פרטים ונחזור אליכים  בהקדם

משרד הבינוי והשיכון

משרד הבינוי והשיכון הוא משרד ממשלתי משרד שהוקם בשנת 1961 והוא גוף שאחראי על ביצוע מדיניות הממשלה בתחומי השיכון והבנייה למגורים רוב פעילות המשרד היא יצירת תנאים שיאפשרו לאוכלוסייה למצוא פתרונות דיור הולמים, במחירים סבירים, התמקדות בקבוצות אוכלוסייה חלשות יחסית, בנוסף התוך המשרד קיים משרד הבינוי והשיכון קיים משרד רשם הקבלנים הגוף היחיד שיש לו סמכות להעניק רישיון קבלן ע"י רישום קבלנים העוסקים בעבודות בניה והנדסה, משרד הבינוי והשיכון הוא משרד האחראי על תחום הבנייה והדיור המשרד מעורר הגברת בניה אכיפת קבלני מקצוע, אכיפת תקני בניה, התחדשות עירונית, שיקום שכונות.

ברישיון מצוין הענפים שהוא מורשה לעבוד בהם, הסיווגים שלו, בעלי הכישורים שמעסיק אותו הקבלן, ניתן לראות את הסיווג האחרון של הקבלן על התעודה על הרישיון מצוינים תאריכים של מועד פקיעת הרישיון ותאריכים של הפעילות שלו, ברישיון יש תיעוד על הנתונים של אותו קבלן הנכונים והמעודכנים לתאריכים אלה. רישיון הקבלן הינו דו שנתי, לאורך זמן זה רשם הקבלנים עוקב אחרי סיווגם של הקבלנים ועמידתם בתשלומי החובה וציותם לחוק. כל חריגה של קבלן, נרשמת בפנקס הקבלנים ועלולה לגרור צעדים משמעותיים ולשלילת רישיונו, במידה והקבלן אינו עומד בתנאי הרישום, רשם הקבלנים מוסמך לדחות את בקשתו להירשם בפנקס הקבלנים ולבטל את רישומו. משרד הקבלנים מנהל את פנקס הקבלנים הכולל רשימה של כל הקבלנים הרשומים ואת סיווגם המקצועי והכספי, בפנקס הקבלנים תוכלו לבדוק את כל פרטיו של כל קבלן רשום, הרשם אחראי לנהל את סיווג הכספים המקצועי של הקבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים את אישור הקבלן שהוא אישור דו שנתי ניתן להדפיס על גבי האישורים המודפסים ממשרד הבינוי והשיכון  יש קוד של QR , שניתן לסרוק ולפות בפרטים מעודכנים של הקבלן. תוכלו למצוא שם קבלן, מספר קבלן, ענף והישוב ברגע שאתם מחפשים להעסיק קבלן, בהתאם לחוק רשם הקבלנים עבודות בנייה והנדסה בסכומים גבוהים חייבים להתבצע ע"י קבלן רשום. קבלן אשר יופיע ברישיון שלו על ידי השם שלו "מוקפא"  הוא אינו רשאי לבצע עבודות בנייה הנדסיות עד להודעה חדשה, קבלן אשר ליד השם לו ברישיון מצוין מוחרג/ מותלה רישיונו מוחרג בעקבות החלטת של רשם הקבלנים והוא רשאי לבצע רק חלק מפרויקטים מסוימים המופיעות בקובץ החלטות של רשם הקבלנים.

מי זכאי להיות רשום בפנקס הקבלנים?

אז מי זכאי להיות רשום בפנקס הקבלנים? בהתאם לחוק כל קבלן שרשום בפנקס המהנדסים והאדריכלים המתנהל על פי חוק המהנדסים והאדריכלים, התשי"ח-1958: קבלן אשר יש לו שנתיים ניסיון בביצוע עבודות הנדסה בנאיות לפני מועד הגשת בקשתו להירשם בפנקס הקבלנים, או בוגר בית ספר מתוך רשימת בתי הספר להנדסאים שנקבעו בתקנות של משרד הבינוי והשיכון, ויש לו 4 שנות ניסיון בביצוע עבודות הנדסה מתוך שמונה השנים שקדמו לו להגשת בקשתו להירשם בפנקס הקבלנים, קבלן שהוכיח את עצמו שעבר מבחנים בהצלחה והציג הוכחות והוא בעל ניסיון. אדם שהיה מנהל עבודה בעבודות הנדסה בנאיות ויש לו ניסיון בעבודה של לפחות שש מתוך שתיים עשרה שנים לפני שהוא הגיש בקשתו להיות קבלן רשום והוכיח ע"י מבחנים והוכחות לעבודתו. מי שעבד כקבלן לעבודות הנדסה בנאיות שלוש שנים לפחות מתוך חמש השנים שקדמו לתחילתו של חוק זה והגיש תוך שנה מיום תחילת החוק את בקשתו להירשם בפנקס ובלבד שמי שהיה במשך שלוש השנים האמורות חבר בארגון המסונף למרכז הארצי של ארגוני הקבלנים והבונים בישראל יראוהו כמי שעבד באותה תקופה כקבלן לעבודות הנדסה בנאיות. תאגידים ושותפים אם אחד מחברי גוף הנהלה ממלאים את התנאים האלה. תאגידים או שותפות או יחיד המעסיקים הממלאים את התנאים הנ"ל בהתאם לתקנות. תאגיד או שותפות או יחיד המעסיקים עובדים הממלאים אחרי התנאים * מי שהיה שלוש שנים לפחות חבר בגוף המנהל בפועל תאגיד הרשום בפנקס או שותף לא מוגבל בשותפות הרשומה בפנקס והיה חבר כאמור ביום תחילת חוק זה. תוכלו להתעדכן בכל עת באתר של משרד הבינוי והשיכון ברם הקבלנים

מי אינו זכאי להיות רשום במשרד הקבלנים?

אדם הנמצא בפשיטת רגל, תאגיד הנמצא בפירוק מרצון, מי שהורשע בעבירה בהתאם למבחנים והתקנות שנקבעו כדי לערער את תפקודו כקבלן רשום או כל עבירה אחרת לפי חוק תכנון הבניה  התש"כ 1965 וכל עוד לא עברו 3 שנים מאז שביצע את עבירה.

רישום בספר הקבלנים

חוק רישום קבלנים לעבודות בנייה והנדסה הוא החוק שלפיו מתנהל ענף הבנייה בישראל, חוק רישום הקבלנים בפנקס הקבלנים, המנוהל על ידי רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. על מנת להיכלל ברישומים של הפנקס הזה, חייב כל קבלן לעמוד בקריטריונים ובתנאים של רשם הקבלנים, בעת קבלת הרישיון יצוין סיווגו של הקבלן עפ"י התמחותו בענף.

ענף הבנייה מתחלקים לענפים ראשיים וענפים משניים:

ענפים ראשיים הם בניית כבישים, תשתית, פיתוח גשרים ונמלים וכדו'. ענפים משניים הם: הם בניית שלדים, עבודות אבן, עבודות בטון, שיפוצים, עבודות בטון, עבודות מיזוג וכדו'.

סיווג קבלני שיפוצים

בתהליך רישום קבלן שיפוצים נקבע בציון גם סיווגו של הקבלן,  פנקס הקבלנים הוא לא רק מכיל רשימה שמית של קבלנים רשומים, אלא מאגר בתוכו מידע מפורט המחולק לפי קטגוריות וסיווגים שונים שכך יהיה ניתן להבחין סוגי הקבלנים השונים. כך למשל, לקבלן אינסטלציה יש סיווג מסוים, לקבלן בניין יש סיווג אחר ולקבלן שיפוצים יש סיווג אחר. בתוך כל סיווג ישנם תתי סיווגים נוספים המפרטים את מאפייני הפרויקטים אותם יכול הקבלן לבצע. כך למשל, סיווג ג1 הוא סיווג של קבלן עבודות הנדסה בנאיות לפרויקטים בהיקף מקסימלי של 4.3 מיליון ש"ח. מעבר לסיווג זה ישנם עוד ארבעה סיווגים עד סיווג ג5 שבו למעשה מוסרת כל מגבלה מהקבלן, שיכול לבצע כל פרויקט בכל היקף. בתחום השיפוצים קיים סיווג דומה, מטרתו של כל קבלן העובר את התהליך של רישום קבלן שיפוצים היא לקבל את הסיווג הגבוה ביותר האפשרי עבורו, שכן ככל שהסיווג יהיה גבוה יותר, יוכל אותו קבלן לגשת למכרזים ולבצע פרויקטים גדולים יותר, מומלץ בכדי לעבור את תהליך הרישום בהצלחה ולזכות בסיווג הגבוה ביותר בליווי של גורם מקצועי המתמחה ברישום קבלנים מה שיכין אתכם בצורה הטובה מול הבירוקרטיה בראיון מול המשרד,  לעבור בהצלחה את הבחינות ולקבלת רישיון בהצלחה עם הסיווג הגבוה ביותר, רישום קבלן שיפוצים הוא תהליך מורכב, ורצוי לגשת לתהליך זה עם עזרה מקצועית בכדי לעבור בהצלחה לקבלת הרישיון לקבלן. קבלן שמעוניין להירשם בפנקס הקבלנים ועומד בקריטריונים, יכול להתייעץ עם מומחים לדבר, שעשויים לסייע לו בזירוז כל הליכי הרישום ובהצלחת השגת רישיון לקבלן. רישום קבלן ברשם הקבלנים מהווה עבור הקבלן קידום מקצועי והרחבת העסק לאפיקים נוספים, בקבוצת קבלנים 10 תוכלו להיעזר עם המומחים להוצאת רישיון לקבלן.

לחצו כאן! להשארת פרטים ונחזור

חמש דרגות לסיווג קבלנים

ברשם הקבלנים ישנם 5 סוגי סיווגים כל נושא רישום קבלנים הוא נושא מתפתח וקבלן אשר מתחיל בסיווג נמוך יכול במהלך השנים לטפס לסיווג גבוה יותר. קיימות 5 דרגות להעלאת סיווג קבלני הרשומים בענף מסוים, כאשר סיווג מס' 1 הוא הנמוך ביותר ומעניק לקבלן את ההיתר להיקף כספי מצומצם מאוד ואילו סיווג מס' 5 הוא הגבוה ביותר ומעניק לקבלן לפעול בהיקף כספי שאינו מוגבל.

תוכלו להתעדכן כל הזמן באתר של רשם הקבלנים

קבלן אשר מבצע פרויקט שהוא מעבר לגודל הכספי שכתוב לו ברישיון, למעשה עובר על החוק והוא מסכן את רישיונו ע"י קבלת קנסות וכו' מרשם החברות, במידה והקבלן רוצה ניתן להגדיל את היקף הסכום הכספי הוא יוכל רק במצב שהקבלן מנצל את ההיקף הכספי הנוכחי רק אז הוא יוכל לעלות את סכום ההיקף הכספי שלו, אחת לשנה ניתן להגדיל את הסיווג קבלן, וניתן לקפוץ דרגת סיווג אחת בכל בקשה במקרים ניתן חריגים ניתן יהיה לקפוץ 2 דרגות קדימה של סיווגים וזה במקרים מסוימים בלבד, בכדי לעלות את הסיווג הבטחוני, הקבלן צריך להמתין שנה ולעשות פרויקטים שמהווים  כ 70 אחוז בערך מהיקף הסכום שנקצב לו ברישיון. העלאת סיווג קבלני – ענפים ראשיים ומשניים, רשם הקבלנים מעניק בפני הקבלנים אפשרות לקבל רישיונות בענפים ראשיים ובענפים משניים. בכדי לקבל רישיון וסיווג קבלני שכל קבלן למעשה חפץ בזה, גם בכדי לעבוד בצורה חוקית, גם בכדי לעבוד בעבודות בהיקפים ובסכומים גדולים וגם להשתתף במכרזים ממשלתיים וציבוריים וכו', לכן את בקשת העלאת הסיווג חשוב לעשות בצורה מקצועית, לדעת איך בדיוק עושים זאת בדרך הנכונה בכדי שרשם הקבלנים לא יפסול לנו את הבקשה, לשים לב כשאתם מבקשם את הבקשה להעלאת היקף הסכום שלא חרגתם בהיקף הסכום עוד לפני, מכיוון שחריגה על הסכום, זה עבירה על החוק ואתם עלולים להיתפס, ברשם הקבלנים כעוברים על החוק זה דבר שיכול לפסול לכם אולי את הבקשה, בנוסף עיכוב של זמן, לכן, חשוב לשים לב וכדאי להיעזר במומחים להוצאת רישיון לקבלן והעלאת סיווג קבלני באתר קבלנים 10, תוכלו להיעזר במומחים להוצאת רישיון לקבל והעלאת סיווג קבלני, רשם הקבלנים הוא הגוף היחיד הסמכותי שנותן רישיון לקבלן מטרתו היא לפקח בצורה יסודית ומקצועית על ענף הבנייה והשיפוצים בישראל ועל קבלני הבינין ושאר בעלי המקצועות, רשם הקבלנים מאשר על סמך עבר וניסיונו המקצועי של הקבלן לאחת התייעצויות ובדיקת כל המסמכים של הקבלן היא תחליט האם לתת רישיון לאותו קבלן או לא, ההתנהלות מולכם חייבת להיות מקצועית, בהגשת בקשה מנוסחת מומלץ להתייעץ עם עורכי דין ועם המומחים בכדי להתנהל בצורה מקצועית ומסודרת לקבלת רישיון קבלן רשום, השאירו פרטים עכשיו בקבוצת קבלנים 10 באתר, לקבלת מידע נוסף בנושא ועזרה עם המומחים לקבלת רישיון לקבלן עוד היום.

לחצו כאן! להשארת פרטים

עוד קצת על רישום קבלן ברשם הקבלנים… מהו קבלן רשום (מורשה)?

קבלן רשום הוא קבלן אשר נרשם בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, הוא קבלן שעבר את כל התהליך הבירוקרטי הנדרש ממנו, על המקצועיות שלו וההתמחות שלו ובהתאם לסיווג שנקבע לו, הוא קיבל ממשרד הבינוי והשיכון רישיון קבלן מורשה, קבלן מורשה הוא קבלן רשום והוא חייבלהיות מקצועי, קבלן מורשה הוא בעל תואר, עבר הכשרות ומבחנים על פי הקריטריונים של משרדהבינוי והשיכון, קבלן מורשה רשום יש לו ניסיון בהיקף עבודות גדולות.

איפה נרשמים כקבלנים מורשים?

בכדי להיות קבלנים מורשים נרשמים ברשם הקבלנים, זהו גוף הפועל מטעם משרד הבינוי והשיכון והוא הסמכות היחידה שיכולה להעניק רישיון קבלן לקבלנים העוסקים בעבודת הנדסה ובניה בפנקס הקבלנים. קבלן שרוצה להיות קבלן מורשה רשום, חייב לעמוד בקריטריונים ובתנאים במידה והקבל לא עומד בתנאים, תהיה אפשרות לדחות לו את הבקשה להירשם בפנקס הקבלנים, הרשם אחראי לנהל את סיווג הכספים המקצועי של הקבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים. מהם היתרונות של קבלן מורשה? קבלן מורשה הוא קבלן שמאושר מטעם משרד הבינוי והשיכון ויש עליו פיקוח נוקשה. קבלן מורשה עבר את כל תהליך הבירוקרטיה, המבחנים הסטנדרטים שרשם הקבלנים קבלן מורשה מבטיח מקצועיות ואמינות. קבלן מורשה יכול לגשת למכרזים ממשלתיים וציבוריים בהיקפי עבודה גדולים. קבלן מורשה יכול לעמוד בתנאי דרישות חברות הביטוח. קבלן מורשה מקבל אישורי העסקה לעובדים זרים אישורי העסקה ניתנים. קבלן מורשה מקבל היתרי בניה. רישום בפנקס הקבלנים מהווה גורם משמעותי להתקדמות מקצועית, בעיקר בענפי הבנייה השונים, באתר קבלנים 10 תמצאו יועצים ומלווים שיעזרו לכם להגשים את החלום ולעבור את התהליך עד לקבלת רישיון קבלן מורשה.. לחץ כאן להשארת פרטים

עבודות צבע במחיר הוגן      קבלן אמין לעבודות צבע       קבלן מקצועי לצביעת בית 

חשוב לדעת שקבלנים מומלצים בפריסה ארצית

באתר קבלנים10 תוכל להנות ממגוון רחב של אנשי מקצוע

בכל תחומי הבנייה והשיפוצים.

אנו עובדים עם קבלנים מקצועיים ומנוסים הרשומים בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון

בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

אז אם הנכם מעוניינים למצוא קבלן מומחה,

פשוט לחצו כאן, השאירו לנו פרטים ואנו נשוב אליכם במהרה

עם כל המידע והפרטים להם אתם זקוקים

והצעות מחיר.

בכבוד רב הנהלת אתר קבלנים מומלצים 

צפון סניף "קבלנים מומלצים"

מרכז סניף "קבלנים מומלצים"

דרום סניף "קבלנים מומלצים"

לבדיקת רישיון קבלן תקין ובתוקף יש ללחוץ כאן על הקישור 

הגשת תלונה על קבלן

קבלנים מומלצים מאפשרים את השירות

זה מאפשר להגיש תלונה רשמית על קבלן רשום,

בנושאים הנדסיים טכניים או בנושאי הפרת חוזים.

הגשת תלונה על קבלן לחץ כאן 

לכול שאלה או בעיה אנחנו כאן בשרות הלקוחות  של אתר קבלנים מומלצים ממתינים באדיבות  לתת שרות 

שיתוף לחברים

עבודת גרנוליט על משטחי בטון

מה זה עבודת גרנוליט על משטחי בטון עבודת גרנוליט על משטחי בטון הוא סוג של משטח בטון שבו חלקיקים זעירים מעורבבים עם מלט וחול כדי ליצור משטח מחוספס. המרקם המחוספס של בטון גרנוליט הוא דרך מצוינת להפחית את כמות הסנוור על פני השטח וליצור תחושה טבעית יותר. גרנוליט הוא סוג של טיפול משטח המיושם על משטחי בטון כדי להעניק להם

קרא עוד »
חשוב לדעת שקבלנים מומלצים בפריסה ארצית

למה חשוב לדעת מה זה בדק בית

מה זה בדק בית? אם הגעתם למאמר אודות בדק בית, סימן שבדיוק רכשתם נכס/ דירה/ בית צמוד קרקע, או שאתם ממש לפני רכישה ורוצים לדעת האם הנכס במצב שמאפשר כניסה מוצלחת ללא תקלות והפתעות ועדיין, אתם צריכים לדעת מהי בדיוק הבדיקה הכל כך חשובה הזו שכל בעלי הנכסים מדברים עליה ומדוע אסור לכם לוותר עליה, או לחפש איך לחפף איתה.

קרא עוד »
בניית קומה נוספת (קומה 2) בבית

בניית תוספת

בניית תוספת בנייה לבית קיים בניית תוספת לבית קיים היא דרך מצוינת להגדיל את הגודל והערך של הבית שלך. זה יכול גם לספק מרחב מחיה נוסף למשפחה שלך או אפילו הכנסה משכירות. תוספות בנייה יכולות לכלול כל דבר, החל מהרחבה של חדר בודד ועד לקומה שנייה שלמה. במאמר זה נבדוק מהי תוספת בנייה, היתרונות של בניית תוספת ברשת קבלנים מומלצים.

קרא עוד »
שיפוצים לא מילה מפחידה

שיפוצים לא מילה מפחידה

קבלן שיפוצים תל אביב המילה שיפוצים לא חייבת להיות מילה מפחידה! אם את גרים בתל אביב ואתם מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב, אם רכשתם דירה בתל אביב ואתם רוצים לשפץ ולמכור אותה, אתם בוודאי מחפשים קבלן שיפוצים, הגעתם למקום הנכון! באתר  קבלנים 10  תמצאו את כל מגוון השירותים לבניה ושיפוץ הבית תוך הקפדה על מקצועית, אמינות, שימוש בחומרים איכותיים ובמחירים

קרא עוד »
עיצוב פנים מקצועי

עבודות גבס

שוקלים לבנות לעשות עבודות גבס בבית  ראשית כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. למרות שגבס הוא בהחלט אחד החומרים היותר נפוצים בעולם הבנייה, צריך לדעת איך להשתמש בו, מתי להשתמש, מהם החסרונות והיתרונות שלו, ולדעת ליישם את האופרציה בדרך יסודית, מקצועית ובטוחה, גם בזמן הבנייה, וכמובן גם לטווח ארוך. גבס הוא חומר גלם מאוד נוח וקל לשימוש, יחד עם זאת, הוא

קרא עוד »
מעצבי הפנים ומעצבות הפנים הטובים בישראל

תוכנית לשיפוץ דירה

רוצים להבין מה זה תוכנית לשיפוץ דירה אייך מתכננים תוכנית לשיפוץ דירה הצעד הראשון לתכנון פרויקט שיפוץ הוא לבצע הערכה של החלל שלך. זה יאפשר לכם להחליט כמה עבודה צריך לעשות, מה יהיה התקציב ומה צריך להיות מסגרת הזמן. אתה רוצה לוודא שאתה ממוקד בסדר העדיפויות שלך. להלן רשימת השלבים הנפוצים בתכנון תכנית שיפוץ דירה. 1. דע את התקציב שלך

קרא עוד »

מחפשים קבלן מומלץ לעבודה ?!

פנה אלינו

השארו פרטים לקבלת שרות מקבוצת קבלנים מומלצים ואתר שיפוצים

חדשות באתר sportify news

[ditty_news_ticker id="715"]
sidebar_write_us_icon

כתבו לנו

הנקראים ביותר:

תגיות קשורות:

קבל הצעת מחיר מקבלן מומלץ תוך 48 שעות,
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן