קבלן שיפוצים באילת

קבלן שיפוצים באילת

איך לבחור קבלן שיפוצים באילת? המדריך המלא

החלטתם לשפץ את הבית? מזל טוב! במדריך זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירה בקבלן שיפוצים, על מנת שתזכו ליהנות מבית החלומות שלכם ולחסוך לא מעט עוגמת נפש. כידוע, שיפוץ בית עלול להפוך לסיוט מתמשך עבור הלקוחות – בחירה בקבלן שיפוצים לא מנוסה עלולה לגרור עמה אינספור תיקונים הנובעים מעבודה רשלנית, עוגמת נפש הנגרמת כתוצאה מחוסר עמידה בלוחות הזמנים המוסכמים, נזקים לרכוש ותפיחת העלויות. ברי כי אין באפשרותנו פתרון קסם שימנע כליל התנגשויות כאלה ואחרות עם עובד שפישל, אך כיום ברור יותר מאי פעם כי תכנון מראש ומחקר עשויים לעזור לכם לבחור בקבלן הגון. במידה שאתם מתגוררים באילת, הטיפים שיובאו להלן נכונים ביתר שאת, לאור המרחק הרב בין העיר לבין אזור המרכז, שמביא לירידה בהיצע הקבלנים המנוסים. אם כן, מה צריך לקחת בחשבון בבחירת קבלן שיפוצים מומלץ באילת?

שלב ראשון – ביצוע בדיקת רקע לפני הבחירה בקבלן

תחילה, חשוב במיוחד לחפש קבלן שיפוצים מומלץ. אנו ממליצים לכם לחפש המלצות הן באינטרנט והן ממקור ראשון (מקרובי משפחה, חברים, קולגות וכן הלאה), וזאת מפני שביקורות באינטרנט אינן תמיד אמינות – לעתים, אנשי מקצוע מזמינים ביקורות מפוברקות על מנת לקדם את עצמם ברשת. בנוסף, מומלץ לבקש עצות מבעלי מקצוע כמו אדריכלים, מהנדסים, פקחים ומעצבי פנים. בנוסף לאמור לעיל, מומלץ לבחור קבלן שיפוצים באילת שנרשם בפנקס הקבלנים לפי סיווג 131 במשרד הבינוי. ככלל, החוק מתיר להעסיק קבלנים שלא נרשמו אצל רשם הקבלנים. אף על פי כן, שיפוץ העולה על כארבעים אלף שקלים מחייב את העסקתו של קבלן רשום. מרבית קבלני השיפוצים במדינת ישראל אינם רשומים. כמובן שאין בכך להעיד כי הם אינם מבצעים את עבודתם נאמנה, אולם קבלנים שנרשמו בפנקס הקבלנים מצויים תחת פיקוח מתמיד, כך שאם הם נוטשים את הפרויקט, מרמים את לקוחותיהם או מתרשלים בעבודתם, קל יותר לנקוט נגדם באמצעים.

שלב שני – קבלת הצעת מחיר מקבלן שיפוצים

במידה ומצאתם קבלן שיפוצים מומלץ באילת, הגיע הזמן לקבל הצעת מחיר. אנו ממליצים לכם לקבל לכל הפחות ארבע הצעות מחיר, על מנת לקבל מושג על המחיר הממוצע בשוק עבור עבודת השיפוץ שבה אתם מעוניינים. חשוב לבקש לקבל הצעת מחיר רק לאחר שקבלן השיפוצים הגיע לנכס שאתם מעוניינים לשפץ, על מנת שיוכל לאמוד ביתר דיוק את מחיר העבודות הצפוי. קבלת הצעות מחיר ממספר קבלנים מומלצים תאפשר לכם לערוך השוואה בין הקבלנים השונים ולאמוד את עלות השיפוץ הצפויה.

שלב שלישי – תמחור הצעות המחיר

–          הצעת מחיר נמוכה מדי – כאשר אתם נתקלים בהצעת מחיר נמוכה במיוחד, סביר להניח שהיא נובעת מתמחור חסר. תמחור חסר נובע כמעט תמיד מרשלנות הקבלן, אולם לא פעם מקורו בהטעיה מכוונת מצדו. בין אם המדובר בהתרשלות ובין אם מדובר בכוונת זדון, קבלן שמשמיט מהצעת המחיר שלו פרטים בסיסיים אינו קבלן שתרצו להעסיק, שכן סביר להניח שיושתו עליכם עלויות לא צפויות בהמשך הדרך.

–          תמחור אשר תואם את העבודה הפרטיקולרית – ככלל, כל פעולת שיפוץ (כגון ריצוף, עבודות טיח, שבירת קירות וכן הלאה) מתומחרת באופן רשמי על ידי מחירונים כדוגמת הדקל או לוי יצחק. אף על פי כן, חשוב במיוחד לבצע מחקר לפני קבלת הצעת המחיר, וזאת מפני שקיימים פערים משמעותיים במחירים בין חומרי גלם שונים, בין טכניקות עבודה מסוימות ועוד. לדוגמה, הדבקת אריחים חדשים מעל אלו הישנים תהא זולה באופן משמעותי מהחלפה כוללת של האריחים. לכן, קבלן שמסמן בלקוניות בנייר העבודה "עבודת ריצוף", פותח פתח לעלייה משמעותית במחירו הכולל של השיפוץ או לפערים בלתי ניתנים לגישור בין ציפיותיו של הלקוח לבין התוצאה הסופית. לאור האמור לעיל, במידה שאתם מתכננים עבודת שיפוץ בהיקף גדול, רצוי להיעזר באנשי מקצוע כדוגמת מהנדסים, מעצבי פנים ואדריכלים. קבלת ייעוץ תוכל לחסוך לכם כסף, זמן ועוגמת נפש בעתיד.

–          תמחור פרויקט ללא מע"מ – על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: חוק הגנת הצרכן), כל עוסק חייב לנקוט בצורה מפורשת במחיר שכולל מע"מ ובמטבע ישראלי בלבד, וזאת בעבור כל נכס או שירות שהוא מציע לצרכן. מטרתה של הוראה זו בחוק הגנת הצרכן היא להגן על צרכנים פרטיים שאינם מקבלים החזר על מע"מ. אף על פי כן, במידה שהקבלן לא ציין במפורש בהצעת המחיר שלו אם היא כוללת מע"מ אם לאו, מומלץ לברר מולו מראש שהמחיר המצוין בהצעה כולל גם מע"מ, וזאת כדי למנוע הפתעות לא נעימות בעתיד.

שלב רביעי – ניסוח ההסכם בין הלקוח לבין קבלן השיפוצים

במידה שמצאתם קבלן שיפוצים מומלץ באילת, ישנם מספר דברים שעליכם לתת עליהם את הדעת לפני שאתם סוגרים את העסקה ומתחילים בעבודות. ראשית, עליכם לכרות עם קבלן השיפוצים שבו בחרתם הסכם מפורט ככל הניתן. באתרי אינטרנט שונים ניתן למצוא הסכמים רבים לדוגמה, אולם במידה שאתם מתכננים עבודות בהיקף רחב, מומלץ לפנות לעורך דין שיסייע לכם להכין הסכם הוגן שיסייע לכם למצות את זכויותיכם במידה שהדברים ישתבשו. להלן המאפיינים שעליכם לכלול בהסכם הסופי:

–          כתב כמויות – אחד הדברים החשובים ביותר בכל הסכם עבודה מול קבלן שיפוצים הוא לדרוש ממנו כתב כמויות שבו יעוגן על מי מוטלת האחריות לרכוש מוצרים וחומרים. ככלל, מומלץ לקנות בצורה עצמאית בלוקים, כלי סניטציה וריצוף, מפני שרכישה ישירה תוכל לחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים שייגבו מהקבלן כדמי עמלה. בנוסף לכך, אנו ממליצים לעגן אף את דמי הובלת הסחורה לביתכם, במיוחד במידה שהדירה שלכם נמצאת בקומה גבוהה או בבניין ללא מעלית.

–          כיסוי ביטוחי לאורך השיפוץ – עליכם לוודא כי הקבלן שבחרתם בו רכש פוליסת ביטוח לעבודות קבלניות וכי אכן מופיעים בה פרטיה של העבודה הספציפית, שמכם וכתובת הבית שאתם משפצים. על הפוליסה לכלול כיסוי ביטוחי עבור הרכוש, ביטוח צד שלישי וביטוח חבות מעבידים. חשוב להימנע מלהסתמך על הקבלן ולקבל העתק או צילום של הפוליסה, שתצורף כנספח בהסכם הסופי. לאור העובדה כי תקופת הביטוח מתחילה עם תחילת העבודות ונמשכת אך עד סיומן, במידה שאתם מתכננים שיפוץ בהיקף גדול, מומלץ להרחיב את ביטוח הדירה שלכם כך שיכסה גם ליקויים שיתגלו בעתיד.

–          אחריות – על ההסכם הסופי שלכם מול קבלן השיפוצים לכלול אחריות על איכותה של העבודה. חשוב שבהסכם יופיע במפורט משכה של האחריות האמורה. כיום, הסטנדרט בשוק הוא כי תקופת האחריות על איכות העבודה תעמוד על שנה, אחריות על עבודת אינסטלציה תעמוד על שלוש שנים ואילו אחריות על עבודות איטום תעמוד על חמש שנים. במידה שהקבלן שלכם מסרב להעניק לכם כתב אחריות או במידה שהוא מציע לכם אחריות לתקופה הקצרה מהמקובל בשוק, מומלץ להימנע מהעסקתו.

לסיכום

לסיכום, במידה שאתם מתכננים שיפוץ באילת, ישנם מספר דברים שחובה לתת עליהם את הדעת בעת בחירת קבלן השיפוצים. אל תוותרו עליהם – וזאת על מנת לחסוך זמן, כסף ועוגמת נפש בעתיד.

עבודות צבע במחיר הוגן      קבלן אמין לעבודות צבע       קבלן מקצועי לצביעת בית 

חשוב לדעת שקבלנים מומלצים בפריסה ארצית

באתר קבלנים10 תוכל להנות ממגוון רחב של אנשי מקצוע

בכל תחומי הבנייה והשיפוצים.

אנו עובדים עם קבלנים מקצועיים ומנוסים הרשומים בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון

בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

אז אם הנכם מעוניינים למצוא קבלן מומחה,

פשוט לחצו כאן, השאירו לנו פרטים ואנו נשוב אליכם במהרה

עם כל המידע והפרטים להם אתם זקוקים

והצעות מחיר.

בכבוד רב הנהלת אתר קבלנים מומלצים 

קבלנים מומלצים בירושלים

צפון סניף "קבלנים מומלצים"

מרכז סניף "קבלנים מומלצים"

דרום סניף "קבלנים מומלצים"

לבדיקת רישיון קבלן תקין ובתוקף יש ללחוץ כאן על הקישור 

הגשת תלונה על קבלן

קבלנים מומלצים מאפשרים את השירות

זה מאפשר להגיש תלונה רשמית על קבלן רשום,

בנושאים הנדסיים טכניים או בנושאי הפרת חוזים.

הגשת תלונה על קבלן לחץ כאן 

לכול שאלה או בעיה אנחנו כאן בשרות הלקוחות  של אתר קבלנים מומלצים ממתינים באדיבות  לתת שרות 

קבלן לתוספת בנייה , המקצוענים בשיפוצים במרחק הקלקה , קבלן מומלץ להחלקת בטון

בניית יחידת דיור גם מבנייה קלה , בניית תוספת של חדר , תוספות בנייה  תוספת בנייה

מרחיבים את הבית עם תוספת בנייה

את כול הקבלנים הנכונים לעבודות בניה ושיפוצים

שיתוף לחברים

לקחת קבלן שיפוצים

עיצוב פנים ואדריכלות

עיצוב פנים ואדריכלות האומנות שבעיצוב ואדריכלות עיצוב פנים ואדריכלות זאת מסורת מומחיות ודרך חיים אצלנו ברשת קבלנים מומלצים  חובה להכיר את המעצב ולראות את תיק העבודות בשטח. עיצוב פנים הוא תחום התמחות באדריכלות העוסק בתכנון ובשינוי חללים פנימיים במבנים. אצלנו ברשת, "קבלנים מומלצים " שמים דגש ומכבדים את המקצוע. לחצו כאן! להשארת פרטים ונחזור אליכים בהקדם מקצוע זה התפתח מתחום

קרא עוד »
לקחת קבלן שיפוצים

שיפוץ כללי לדירה

שיפוץ כללי לדירה ? מה זה שיפוץ כללי לדירה?.. שיפוץ כללי לדירה של דירה הוא תהליך שדורש הרבה זמן ומאמץ. חשוב להעסיק את הקבלן המתאים לעבודה, שכן הוא יצטרך לעשות הכל מתחילתו ועד סופו. שיפוץ כללי של דירה יכול להיעשות על ידי בעל בית או על ידי קבלן. כאשר זה נעשה על ידי בעל הבית, זה בדרך כלל לוקח בערך

קרא עוד »

המקצוענים בשיפוצים

המקצוענים בשיפוצים קבלן שיפוצים באזור הצפון עבודות שיפוץ כלליות  באזור הצפון הבית שלנו דורש תחזוקה שוטפת. חשוב לנו שהוא יהיה נעים ובייתי, ושיהווה לנו פינה חמה בחיים היומיומיים. אבל לתחזוקה שוטפת מקצועית ואיכותית נדרש איש מקצוע מנוסה ויסודי שנדע שכאשר אנו מתקשרים אליו הוא תמיד האיש שלנו. זוהי הסיבה שבשביל שיפוצים כלליים ותיקונים חשוב שיהיה לנו קבלן קבוע שעובד בסביבתנו.

קרא עוד »

ליבנות את הבית שלך

ליבנות את הבית שלך בקלות במקצועיות ובמחיר הוגן ליבנות את הבית !!! צריכים לבנות בית פרטי אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? עם שירות הבנייה שלנו, תוכלו לבנות את בית החלומות שתמיד רציתם ללא כל הטרחה רק להזמין קבלן מומלץ. צוות הקבלנים והאדריכלים המנוסים שלנו עומדים לרשותכם כדי לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, עם 5 שנות אחריות לכל החומרים בהם נעשה

קרא עוד »

קבלני שיפוצים בירושלים

ירושלים קבלני שיפוצים מומלצים במחיר הוגן ענף השיפוצים בירושלים פורח בירושלים קבלני שיפוצים הם חלק חיוני מענף הבנייה. לעתים קרובות הם עובדים יחד עם אנשי מקצוע אחרים לשיפוץ והשבחת נכסים בעיר. קבלני שיפוצים אחראים על ניהול, תכנון וביצוע כל היבטי פרויקט שיפוצים מטעם לקוחותיהם. ענף השיפוצים בירושלים פורח. זהו העסק השני הפופולרי ביותר אחרי תעשיית התיירות. יש הרבה סיבות לכך:

קרא עוד »
שיפוץ כללי לדירה

שיפוץ כללי לדירה

דברים שצריך לדעת לפני שיפוץ כללי לדירה שיפוץ כללי של הדירה הוא פרויקט גדול. אתה צריך להיות מוכן גם לזה. במאמר זה נעבור על כמה מהשלבים והדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת לפני שמתחילים בשיפוץ הבית. ראשית, צריך לקבל תוכנית לשיפוץ ולהחליט מה צריך לעשות קודם. לאחר מכן, עליכם לחפש קבלנים מאתר קבלנים מומלצים שיוכלו לסייע לכם בעבודה מצאו חברה בעלת

קרא עוד »

מחפשים קבלן מומלץ לעבודה ?!

פנה אלינו

השארו פרטים לקבלת שרות מקבוצת קבלנים מומלצים ואתר שיפוצים

חדשות באתר sportify news

[ditty_news_ticker id="715"]
sidebar_write_us_icon

כתבו לנו

הנקראים ביותר:

תגיות קשורות:

קבל הצעת מחיר מקבלן מומלץ תוך 48 שעות,
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן